söndag 26 april 2009

Korvätartävling...

Korvätartävlingen har varit på tapeten länge. Säkert sedan tidigt förra året. Det är lite oklart hur många som ska vara med och var den ska hållas. Fast mest är det nog Abbe och Åsna som ska tävla om den åtråvärda titeln. Jag ingår i tävlingsledningen. Nu är det inte vilken korv som helst som ska ätas, utan en fin köttig sak. Jag klarar av att äta en eller en och en halv av den sorten. Vi hoppas att den minsta vännen på landet kan ställa upp som domare. Abbe undrade härom dagen om hon har reglerna klara. Jag sa att jag inte visste det, för de kan säkert ändras. Men förmodligen har han en fördel eftersom känner henne. Mutbar domare is da shit. Fast som det barn hon ändå är, är jag säker på att det kommer gå mycket rättvist till väga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar