måndag 6 april 2009

Fullt upp... verkligen

Oj, vilken jobbig ledig måndag jag har. Visserligen vaknade jag redan klockan sex och det var ju onödigt så jag låg kvar i sängen tills klockan var åtta. Sov gjorde jag däremot inte. Jag skickade sms till olika personer och så ringde telefonen några gånger. Sedan gick jag tre timmar på berget, fotograferade lite, satt på stenar i solsken, skrämde fågelskådare genom att prata som Rosita mitt på en spång, gick hem, köpte en pizza och åt upp hela utan att bli mätt, såg Pusseldrömmar på dvd och drömde om en kaka så jag gick och köpte en chokladbiskvi. Nu kollar jag på en svensk komedi från 1945. Den börjar år 2006 och man får maten i små behållare. Så har det dessbättre inte blivit och pizzorna är fortfarande runda. Fram för lilla Märta heter filmen och Märta är egentligen man. Hur dom nu inte ser det, men det är ju film... Som sagt, oerhört jobbig måndag detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar