onsdag 20 maj 2009

Högervänstervänsterhöger...

Det där med höger och vänster är inte lätt. Men det är bra om man kan det när man har linser. I söndags när jag kom hem sent efter jobbet lyckades jag sätta på högerlocket på vänsterlinsens behållare. Det blev spännande på morgonen. På kvällen den dagen fyllde jag på linsvätska i behållaren och noterade att det blev fullt väldigt snabbt. Sedan la jag i linserna. Och så blev det morgon igen på den tredje dagen och jag skulle sätta i linserna. Döm om min förvåning då jag inser att jag lagt mina linser i en burk där det redan låg linser... Orka sortera det på morgonen! Bara att ta ett nytt par. Men jag fick ju en skoj historia att berätta för optikern som för övrigt sa att jag inte längre är närsynt på vänster öga. Det var ju bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar