söndag 9 augusti 2009

Sjukligt...

För snart två veckor sedan fick jag ont i halsen och haltade omkring med det i några dagar tills jag hittade receptfria tabletter på apoteket som fick väck det onda och svullna. Ett par dagar senare, det vill säga i tisdags, kom hostan från helvetet som ett paket på posten. En mycket märklig hosta. Jag hostar inte om jag till exempel cyklar eller dansar. Men om jag är still hostar jag. Framför allt när jag ska sova. Detta är nu andra natten i rad som jag inte sover nästan alls. Dumma, dumma, dumma hosta! Funderar på att montera en sån där pansjocykel , som står på golvet och som morfar hade för att hålla igång benen, vid sängändan så kanske jag kan få både motion och sömn på samma gång. Problemet är att jag inte har en sådan cykel. Lösning på detta? Eller ännu hellre på hostan! Tack!

1 kommentar:

  1. har du drukigt te och soker
    i så fall det hjälpte en gång för
    mej du kan prova på mej hjälpte det en gång.
    TESTA. lyka till från thea

    SvaraRadera