söndag 1 augusti 2010

En helg går och kommer aldrig åter...

När det blir fredag brukar det kännas som att helgen är en evighet lång. Men så visslar det till och vips är det söndag kväll igen. Hur går det till? Som tur är känns det som att veckorna också bara visslar i väg och så blir det fredag och helg igen.
Så vad har jag gjort i helgen då? I fredags var jag och skägget på bio och såg Bröderna Karlsson. Den var rätt kul och jag fick ett knippe roliga repliker med mig hem. I lördags tvingade jag skägget att simma (jag simmade också, fast längre) sedan släntrade jag in på en butik i stan och kom ut med en ny mobiltelefon. Lite lätt krånglig, men jag lär väl mig... Därefter fick Åsle tå ett besök innan det var dags att kolla på cruisingen. I dag åkte skägget hem och det gjorde att söndagsångesten dök upp. Jag tyglade den genom att gå och lyfta skrot. Nu har jag äntligen lyckats installera spotify på mobilen och skrivit ett inlägg här som inte kan intressera många. Ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar