måndag 22 mars 2010

I staden hjärtat med mitt hjärta...




I helgen har jag och skägget varit i Budapest. Lite oklart för vilken gång i ordningen för min del. Har tappat räkningen. Det kan vara nio eller tio. Eller kanske åtta. Det var hur som helst vår. I lördags 19 grader på dagen och 15 på kvällen. I söndags 23 grader på dagen. Jag vet inte om jag tror på det, men stora termometrar utomhus sa att det var så. Jag gissar mer på att GP har rätt, 17 grader. Men inte fy skam att ha picnic utomhus på gräset i mars när man vet att det är slask hemma i Svedala. Kameran hade jag med mig. Blev många bilder. Kanske inte så värst bra på mig. Men här kommer några ändå. De två översta bilderna är från Margaretaön och den tredje från statyparken. Statyn på bilden är nio och en halv meter hög. Ultimate impro championship avgjordes för övrigt i Göteborg i går söndag. Hade ju varit skoj att vara med på, men jag hade inte koll på datumen när jag bokade resan. Rattle som gått obesegrade genom hela ligan kan nu titulera sig mästare. Jag är illa stolt över att vara med i den gruppen! Bäst i Göteborg. Inte tokigt. Nu är det bara att fortsätta och bli ännu bättre. Det är jag säker på att vi kan. Helt hundra. Snart tar vi över världen!

2 kommentarer:

  1. Hur var det med min kille i statyparken?

    SvaraRadera
  2. Du menar killen på hjältarnas torg? Jodå, han stod kvar. Har bild på honom hemma. Han hälsar till dig.

    SvaraRadera